Hoe kunnen we helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kom ik aan de €15 welkomskorting?

U kan zich aanmelden voor de korting door u in te schrijven voor de nieuwsbrief onderaan de website. U krijgt dan automatisch een mail met uw kortingscode. Kijk voor de zekerheid ook in uw spam.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren voordat deze verzonden is, raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen via: info@devriesmeubels.nl

Wij doen ons best om uw bestelling op tijd te annuleren.

Mocht uw bestelling al verzonden zijn en u wilt deze annuleren. Raden wij u aan het pakket te weigeren als de bezorger voor de deur staat. Op deze manier komt het pakket retour naar ons.

Vermeld altijd uw bestelnummer als u contact met ons opneemt.

Kan ik BTW vrij bestellen als zakelijke klant in België?

Ja dat kan. U kunt het product zoals gewoonlijk bestellen. In de checkout vindt u een veld waar u uw BTW nummer in kan vullen. Als deze is gevalideerd, wordt de BTW automatisch van de prijs afgehaald.

Kan ik de levering uitstellen?

Ja dat kan. In uw winkelwagen kunt u een notitie toevoegen aan uw bestelling. Gelieve hierin aan te geven wanneer u uw bestelling geleverd wilt hebben, dan houden wij er rekening mee!

Levering

Hoe lang duurt de levering?

Alle producten hebben een levertijd van 1 tot 5 werkdagen naar Nederland & België.

Er staat dat mijn pakket is geleverd maar ik heb niets ontvangen?

Het komt regelmatig voor dat een pakket bij de buren wordt afgeleverd zonder dat dit expliciet wordt vermeld door de bezorger. Ook kan het zijn dat het pakket op een veilige plek rond uw woning is neergezet, zoals in de tuin, schuur of garage.

We willen u vriendelijk vragen om even rond uw huis te kijken en eventueel bij de buren na te vragen of zij het pakket in ontvangst hebben genomen.

Mocht het pakket nog steeds niet gevonden zijn, laat het ons dan gerust weten. We helpen u graag verder om dit op te lossen.

Wij lossen het in alle gevallen op in het voordeel van u! U bent nooit uw geld of uw pakket 'kwijt'. Neem contact met ons op via: info@devriesmeubels.nl en wij lossen het zo snel mogelijk op!

Er is schade ontstaan tijdens de levering, wat nu?

Neem contact met ons op via:
info@devriesmeubels.nl en stuur ons foto's van de schade.

Wij kunnen u een vervangend onderdeel of exemplaar sturen!

Neem contact op

Heeft u vragen? Neem contact met ons op via onderstaande knop